Bauer Media perustaa uuden Creative Studio nimisen -yksikön, jonka tarkoituksena on keskittää yhtiön luova kaupallinen osaaminen ja varmistaa entistäkin laajempi ja kattavampi tarjonta asiakkaille.

Luovien kaupallisten ratkaisujen lisäksi uuden Creative Studion palvelutarjoamassa ovat mm. vaikuttajamarkkinointi ja natiivituotteet sekä onlinessa, radiossa että podcast -muodossa. Tärkeä uusi osa Creative Studiota on Bauer Median viime vuonna aloittamat audiobrändäys ja äänimaisemointi -palvelut.

Bauer Media on suomalaisen audiobisneksen suunnannäyttäjä ja siksi äänen merkityksellisyys ja mahdollisuudet ovat kehityskohteiden keskiössä. ”Audio näyttelee jatkossa entistä suurempaa roolia kuluttajiin vaikuttamisessa. Tarjoamme jo nyt asiakkaillemme tehokkaita mahdollisuuksia erottua ja ottaa etumatkaa kilpailijoihin audiobrandäyksen ja äänimaisemoinnin avulla,” kertoo Lauri Domnick, Head Of Audio branding. Tänä vuonna Bauer Media on vastannut jo esimerkiksi Kampin kauppakeskuksen äänimaisemoinnista.

Bauer Median Creative Studio saa vahvistusta riveihinsä, kun Emilia Parkkonen aloittaa yksikössä luovana konseptisuunnittelijana. Parkkonen on aiemmin työskennellyt mm. Otavamedialla ja Finnkinolla.

”Meillä on jatkossa entistä paremmat mahdollisuudet rakentaa asiakkaille monipuolisia, erilaisiin tarpeisiin vastaavia audiokonsepteja, jotka nojaavat audiovaikuttajiin, luovaan mainostuotantoon ja äänen voimaan. Uuden yksikön myötä voimme vahvistaa entisestäänkin hyvää yhteistyötämme sekä mediatoimistojen että mainostoimistojen kanssa” kertoo uutta yksikköä johtava Bauer Median Head Of Creative, Elina Backman.

Lähde: Bauer Media