Seminaarin tavoite on vaatimaton: nostaa radiomainonnan tasoa Suomessa. Siksi lavalle inspiroimaan saapuu Ralph Van Dijk, australialaisen Eardrumin Cannesissa, One Showssa ja New Yorkin Festivalilla pöydät putsannut herrasmies. Strategisen kulman pöytään tuo Kantar ja Anna Porvari esittelemällä kansainväliset opit ja havainnot brändimainonnan toimivuudesta. Mukana myös itse maestrot, Erkko Fahler ja Axa Mannila. Tai jotain sinne päin.

Seminaari on täynnä. Peruutuspaikkoja voi tiedustella osoitteesta info@radiomedia.fi

-------

Eardrum creative -audioseminaari
G Livelab, Yrjönkatu 3, Helsinki
29.8.2019 klo 9:00 - 12:00

8:30 Aamiainen
9:00 Tervetuloa, Stefan Möller, toimitusjohtaja RadioMedia
9:15 Millainen brändimainonta vaikuttaa, Anna Porvari, kaupallinen johtaja, Kantar
9:35 Millainen on hyvä radiomainos, Erkko Mannila, luova johtaja, Miltton Creative, Axa Fahler, senior copywriter Folk Finland
10:15 Tauko
10:30 The sound of radical thinking, Ralph Van Dijk, Eardrum Australia