Ralph Van Dijk, Founder and Executive Creative Director, Eardrum

Palkittu Ralph Van Dijk on yksi radiomainonnan ja audiobrändäyksen suurimmista guruista maailmalla. Van Dijk aloitti uransa ensin menestyvänä tekijänä mainostoimistossa, minkä jälkeen hän perusti oman tuotantoyhtiö Eardrumin Lontoossa vuonna 1990. 16 vuotta myöhemmin, vuonna 2006 hän siirtyi käynnistämään Eardrumin toimintaa Australiaan. Eardrum on tuottanut audiobrändäyksen lisäksi tehokkaita radiokampanjoita sekä audiosisältöä mainostajille ja mainostoimistoille ympäri maailmaa. Mikään muu audioon erikoistunut tuotantoyhtiö ei ole saavuttanut yhtä paljon palkintoja kansainvälisisissä mainoskilpailuissa kuin Eardrum. Viime vuosina Eardrum on voittanut kolme kultaa Cannesissa, Grand Prixin One Showssa, kultaa New York Festivalilla ja se on valittu London International Awardsissa kolmena vuotena peräkkäin vuoden radio- ja audiotuotantoyhtiöksi. Ralph van Dijk toimi myös Cannes Lionsin tuomariston puheenjohtajana festivaalin 60. juhlavuotena.

 

 

 

 

Anna Porvari, Commercial Director, Kantar

Anna Porvarilla, KTM, on pitkä työkokemus brändimarkkinoinnista sekä Suomessa että kansainvälisillä markkinoilla. New Yorkissa Anna työskenteli useiden globaalien bränditalojen, medioiden ja markkinointitoimistojen kanssa kymmenen vuoden ajan. Suomen Kantarin kaupallisena johtajana hänen toimenkuvaansa kuuluu dataan ja analysointiin pohjautuva konsultointi, kehittäen brändejä ja brändistrategioita sekä markkinoinnin vaikuttavuutta oikeaan suuntaan. Hänen intohimonaan on auttaa suomalaisia brändejä menestymään ja kansainvälistymään.

 

 

 

 

 

 

Erkko Mannila, Creative Director, Miltton Creative

Erkko Mannila on palkituin mainonnan suunnittelija Suomessa. Hänen erityinen kiinnostuksensa on radiomainonta. Hänet on palkittu töistään Vuoden Huipuissa yhteensä 20 Kultahuipulla ja 60 Hopeahuipulla. Lisäksi hän sai vuonna 2009 henkilökohtaisen Platinahuipun. Hänellä on lisäksi lukuisia palkintoja muista suomalaisista sekä ulkomaisista kilpailuista, ja hän on toiminut myös monissa juryissä koti- että ulkomailla. Koulutukseltaan Mannila on taiteen maisteri TaiK:n elokuvataiteen laitokselta sekä VTM Helsingin yliopistosta. Luonteeltaan Mannila on totinen ja kiihtyy helposti.

 

 

 

 

Axa Fahler, senior copywriter, Folk Finland

Axa Fahler rakastaa ääniä, puhetta, musiikkia ja ideoita. Radiomainokset ovat nousseet hänen palkitun mainosuransa erikoisalaksi. Kaiku radiomainoskilpailussa Axa on saavuttanut kaksi Grand Prix'ta ja 11 kategoriakultaa. Vuoden Huipuissa ääni- ja radiokategoriassa hän on voittanut viisi kultahuippua, kolme hopeahuippua ja viisi vuosikirjatyötä. Fahlerin mielestä radiomainonta on kaikista mainonnan alakategorioista lähimpänä kreikkalaisroomalaista painia. Radiospotti on kuningaslaji, sillä se on kaikkein armottomin ja haastavin suunnitella sekä toteuttaa toimivaksi. Vapaa-aikanaan Fahler pyrkii soittamaan mahdollisimman paljon crossover trash metallia.