Kuuntelijamäärä viikossa
367 000
42 57

KISS – The Beat of Finland 

Tunne rytmi ja tunne flow! Lontoon menestynein radiokanava rantautui Suomeen helmikuussa 2016, ja sen myötä suomalaiset saavat uutta kansainvälistä sisältöä päiviinsä. KISS onkin enemmän kuin pelkkä radio. Se tarjoaa radiokanavan, Kiss.fi-sivuston ja sosiaalisen median välityksellä parhaan fiiliksen oikean musiikin, kansainvälisten haastatteluiden, uusimpien trendien ja ilmiöiden sekä energisten juontajiensa voimin.  

KISSin kohderyhmä on laaja; se käsittää 15-39 –vuotiaat, mutta ytimessä ovat 25-34 –vuotiaat. Kohderyhmä luottaa, että KISS on se väylä, joka kertoo mikä on hyvää. Kuten KISS, he rakastavat elämää, hauskuutta ja ovat superverkostoituneita. KISS on nopeille omaksujille, nuorille aikuisille ja aikuisille nuorille. KISS on The Beat Of Finland.  

Tavoitetun yleisön kuunteluaika keskimääräisenä päivänä: 
93min
Asematyyppi: 
Valtakunnallinen
Aseman ydinkohderyhmä: 
15-39 –vuotiaat
Kaupallinen kanavaosuus %: 
2.40%
Kuuntelijamäärä viikossa: 
367 000
Tavoitetun yleisön kuunteluaika keskimääräisenä päivänä: 
93min
Tutkimusraportti: 
KRT valtakunnallinen 6 kk

Kuuntelijaprofiili %

9-24: 
32,7
25-54: 
57,2
55+: 
10,1

Sukupuolijakauma

Miehet: 
42,6
Naiset: 
57,4
Tutkimusajanjakso: 
Maalis - elo 2018
Nettiradio: 

Kiss: Lähetä viesti mediamyyntiin

Send message to media sales

Mediamyynti

Erkka Jaakkola
Kaupallinen johtaja
040 096 7679
Aineiston toimitusosoite:
kampanja@bauermedia.fi
Toimilupayhtiö: 
Bauer Media Oy / Kiss
Osoite:
Tallberginkatu 1 C 00180 Helsinki
020 747 4000
Toimitusjohtaja:
Sami Tenkanen
Ohjelmajohtaja:
Hermanni Seppälä