Blogit

Podcast tulee (taas) – oletko valmis?

Podcastit eivät ole suinkaan uusi ilmiö, mutta podcastien on lähtenyt taas kovaan nousuun myös Suomessa. Miksi podcast on taas in?

RadioMedia

Ääni on toimiva media - siitä kertoo myös äänikirjojen suosio

Äänen suosio mediana näkyy hyvin monipuolisesti ajassamme. Teknologian kehittymisen myötä audio - niin hyödykkeenä kuin viihteenä - elää uutta nousukauttaan, jossa äänet integroituvat jokapäiväiseen elämäämme vaivattomasti.

RadioMedia

Kaiku-radiomainoskilpailun Grand Prix-voittajakampanja - näin se tehtiin

Liikenneturvan ”Kun ajat, aja”-kampanjan radiospotti voitti Kaiku-radiomainoskilpailun vuoden 2017 Grand Prix:n. Mikä sai tämän yhteiskunnallisen viestijän radiomainoksen osumaan vaikuttavuudellaan juuri siihen kohderyhmään? Analysoimme voittavan radiospotin ratkaisevia tekijöitä.

RadioMedia

Miksi taajuuspolitiikkaa?

Mikä on taajuus?

Lounaskeskustelu taajuuksien todellisen asiantuntijan kanssa kirkasti hyvin sen, mistä taajuuksista kirjoittaessa pitää lähteä – aivan alusta. Mitä taajuudet siis ovat? 

Jenni Kähkönen

Älykaiutin muuttaa arkea – myös viestinnässä

”Alexa, kerro minulle päiväohjelmani.” Tämä voi olla tulevaisuudessa meidän jokaisen ensimmäinen lause, jonka sanomme aamulla herättyämme. Puhe- ja ääniohjaus yleistyy koko ajan. Älypuhelimet ja auton ajotietokoneet ymmärtävät jo antamiamme käskyjä tai esittämiämme kysymyksiä.

RadioMedia

Tutkimus: radio tuo tehokkaasti lisämyyntiä

Radio on tehokas kanava myynninedistämiseen ja vaikuttamiseen. Tämä käy ilmi mediatoimisto Dagmarin julkaisemasta vaikuttavuusanalyysista, jonka tulokset perustuvat Dagmarin vuosina 2012-2017 tekemiin ekonometrisiin mallinnuksiin.

RadioMedia

Ääni vaikuttaa tutkitusti neljällä eri tavalla – siksi se on voittamaton viestintäväline

Tutkija Julian Treasurea pidetään maailmalla ääniguruna, joka on luonut uransa tutkimalla ääntä ja sen käyttöä. Kokosimme yhteen Julian Treasuren kirjoituksista ja puheenvuoroista hänen keskeisimpiä näkemyksiä äänen vaikuttavuuteen liittyen.

RadioMedia

RadioMedian asiakastarina: Aivoliiton Korvaamaton kovalevy -kampanja onnistui yli odotusten

Aivoliiton oivaltava Korvaamaton kovalevy -kampanja sai valtakunnallisen tunnustuksen, kun se voitti Tamron Health Award -kisassa Vuoden terveysteko 2018 -palkinnon. Radiokuuluvuus siivitti kekseliään hankkeen suomalaisten tietoisuuteen.

RadioMedia

RadioMedian MED tuo yhteen järjestöt sekä vastuulliset yritykset

Kansalaisjärjestöjen toimintaympäristö ja rahoitus ovat viime vuosina muuttuneet epävakaammiksi. Samaan aikaan yritysvastuuviestintä on noussut tärkeäksi vaikutuskeinoksi yrityspuolella. Radiomedian MED luo järjestöjen ja yritysten yhteistyölle mallin sekä väylän, jossa mallia toteutetaan. MED tarjoaa myös ratkaisun yritysvastuun kertomiseen, hyödyntäen radiokampanjaa.

RadioMedia

Podcastit ja älykaiuttimet tulevat muuttamaan maailmaa

Kukapa ei olisi vielä kuullut puhuttavan podcasteista tai Alexasta? Nuo kaksi audiomarkkinoiden kuuminta teemaa ovat tulleet muuttamaan käyttäytymistämme ja audiomarkkinoita. Alexalla tarkoitetaan yleistäen älykaiuttimia, ääniohjattavia purkkeja, joita markkinoille ovat tuoneet Amazonin lisäksi mm. Google.  

Riina Aho

Toukokuu 2015: Haloo Helsinki! voitokkaana RadioGaalassa

Haloo Helsinki! voitti jo toistamiseen vuoden kotimainen artisti/yhtye sekä kotimainen biisi -palkinnot RadioGaalassa. Videolla tunnelmat palkintosateen jälkeen.

RadioMedia

Sivut

Blogit

Podcast tulee (taas) – oletko valmis?

Podcastit eivät ole suinkaan uusi ilmiö, mutta podcastien on lähtenyt taas kovaan nousuun myös Suomessa. Miksi podcast on taas in?

RadioMedia

Ääni on toimiva media - siitä kertoo myös äänikirjojen suosio

Äänen suosio mediana näkyy hyvin monipuolisesti ajassamme. Teknologian kehittymisen myötä audio - niin hyödykkeenä kuin viihteenä - elää uutta nousukauttaan, jossa äänet integroituvat jokapäiväiseen elämäämme vaivattomasti.

RadioMedia

Kaiku-radiomainoskilpailun Grand Prix-voittajakampanja - näin se tehtiin

Liikenneturvan ”Kun ajat, aja”-kampanjan radiospotti voitti Kaiku-radiomainoskilpailun vuoden 2017 Grand Prix:n. Mikä sai tämän yhteiskunnallisen viestijän radiomainoksen osumaan vaikuttavuudellaan juuri siihen kohderyhmään? Analysoimme voittavan radiospotin ratkaisevia tekijöitä.

RadioMedia

Miksi taajuuspolitiikkaa?

Mikä on taajuus?

Lounaskeskustelu taajuuksien todellisen asiantuntijan kanssa kirkasti hyvin sen, mistä taajuuksista kirjoittaessa pitää lähteä – aivan alusta. Mitä taajuudet siis ovat? 

Jenni Kähkönen

Älykaiutin muuttaa arkea – myös viestinnässä

”Alexa, kerro minulle päiväohjelmani.” Tämä voi olla tulevaisuudessa meidän jokaisen ensimmäinen lause, jonka sanomme aamulla herättyämme. Puhe- ja ääniohjaus yleistyy koko ajan. Älypuhelimet ja auton ajotietokoneet ymmärtävät jo antamiamme käskyjä tai esittämiämme kysymyksiä.

RadioMedia

Tutkimus: radio tuo tehokkaasti lisämyyntiä

Radio on tehokas kanava myynninedistämiseen ja vaikuttamiseen. Tämä käy ilmi mediatoimisto Dagmarin julkaisemasta vaikuttavuusanalyysista, jonka tulokset perustuvat Dagmarin vuosina 2012-2017 tekemiin ekonometrisiin mallinnuksiin.

RadioMedia

Ääni vaikuttaa tutkitusti neljällä eri tavalla – siksi se on voittamaton viestintäväline

Tutkija Julian Treasurea pidetään maailmalla ääniguruna, joka on luonut uransa tutkimalla ääntä ja sen käyttöä. Kokosimme yhteen Julian Treasuren kirjoituksista ja puheenvuoroista hänen keskeisimpiä näkemyksiä äänen vaikuttavuuteen liittyen.

RadioMedia

RadioMedian asiakastarina: Aivoliiton Korvaamaton kovalevy -kampanja onnistui yli odotusten

Aivoliiton oivaltava Korvaamaton kovalevy -kampanja sai valtakunnallisen tunnustuksen, kun se voitti Tamron Health Award -kisassa Vuoden terveysteko 2018 -palkinnon. Radiokuuluvuus siivitti kekseliään hankkeen suomalaisten tietoisuuteen.

RadioMedia

RadioMedian MED tuo yhteen järjestöt sekä vastuulliset yritykset

Kansalaisjärjestöjen toimintaympäristö ja rahoitus ovat viime vuosina muuttuneet epävakaammiksi. Samaan aikaan yritysvastuuviestintä on noussut tärkeäksi vaikutuskeinoksi yrityspuolella. Radiomedian MED luo järjestöjen ja yritysten yhteistyölle mallin sekä väylän, jossa mallia toteutetaan. MED tarjoaa myös ratkaisun yritysvastuun kertomiseen, hyödyntäen radiokampanjaa.

RadioMedia

Podcastit ja älykaiuttimet tulevat muuttamaan maailmaa

Kukapa ei olisi vielä kuullut puhuttavan podcasteista tai Alexasta? Nuo kaksi audiomarkkinoiden kuuminta teemaa ovat tulleet muuttamaan käyttäytymistämme ja audiomarkkinoita. Alexalla tarkoitetaan yleistäen älykaiuttimia, ääniohjattavia purkkeja, joita markkinoille ovat tuoneet Amazonin lisäksi mm. Google.  

Riina Aho

Toukokuu 2015: Haloo Helsinki! voitokkaana RadioGaalassa

Haloo Helsinki! voitti jo toistamiseen vuoden kotimainen artisti/yhtye sekä kotimainen biisi -palkinnot RadioGaalassa. Videolla tunnelmat palkintosateen jälkeen.

RadioMedia

Sivut