Radio on tutkitusti suomalaisten kestosuosikki. Se tavoittaa kuulijat kotona, autossa ja työpaikalla. Radio on vahva välittämään tunteita ja sen voima on sen rakkaiden kuulijoiden arjen kumppanuudessa, välittömyydessä ja ajankohtaisuudessa, tavoittavuudessa ja tarinankerronnassa.

Miksi valita radio viestintävälineeksi

 

3,7 miljoonaa kuulijaa viikossa

Radiolla tavoittaa 3,7 miljoonaa kuulijaa viikossa. Avullamme yhteiskunnallisena viestijänä voit tavoittaa viikossa esimerkiksi 74,2 % yli 18-vuotiaiden kohderyhmästä.

Tarinnankerronnan voima

Radio välittää tarinoita. Ammattilaisemme auttavat rakentamaan juuri sinun tarpeisiisi tarinan. Hyvä tarina jättää pysyvän muistijäljen ja vaikuttaa tunteisiin. Radio soveltuu erinomaisesti sekä brändi- että taktiseen mainontaan.

Radio on tehokas media

Radion tehokkuus perustuu riittävään tavoittavuuteen ja tehtyjen toistojen määrään. Aseta tavoitteesi ja anna meidän auttaa kampanjakokonaisuuden rakentamisessa.

Suomalaisten suosikkimedia

Radio on suosikkimedia ajankäytöllä mitattuna. Keskimääräisenä päivänä radion ääressä viihdytään yli kolme tuntia. Kampanjasuunnittelussa on tärkeää huomioida oman asiakkaan päivärytmi ja ajoittaa viesti sen mukaisesti.

Radion prime time on 7-18

Radion prime time ajoittuu kello 7 ja 18 välille. Radiolla voit tavoittaa asiakkaasi myös silloin kun muut mediat eivät siihen kykene. Radio ohjaa asiakkaan tehokkaasti nettiin.

Yli 100 radiokanavaa käytössäsi

Avullamme optimoit oikeat kanavat käyttöösi ja varmistat kampanjasi tavoitteiden täyttymisen. Kauttamme sinulla on yli 100 radiokanavaa käytössäsi.

Valtakunnallinen kampanjointi RadioMedian kautta

RadioMedia tarjoaa yhteiskunnallista markkinointia toteuttaville non profit -organisaatioille mahdollisuuden ostaa valtakunnallista mediakuuluvuutta kustannustehokkaasti noin sadalla RadioMedian jäsenradiokanavalla. RadioMedia toimii yhteiskuntaviestijöiden kumppanina mm. kampanjoiden suunnittelussa ja käsikirjoittajien löytämisessä, tuotannon kilpailuttamisessa ja järjestämisessä, hoitamalla varaukset ja aineiston toimittamisen radiokanaville sekä selvittämällä kampanjan toimivuuden huomioarvotutkimuksella. Ota yhteyttä ja kysy lisää!